неделя, 5 юни 2016 г.

Кулинарни награди на Блоговодител за 2015



Най-голямата награда за моето сладко хоби! През изминалата седмица се сблъсках с много трудности и неприятни моменти, но всичко е добре когато завършва добре. А завършека на седмицата беше уникален, с това огромно за мен признание и наградата , която получих от Блоговодител. Това е наградата на  журито в лицето на: Йоли, Елица Минева,Веселина Славчева, Валери Нешов, шеф Юри Велев и Илиян Димитров. Отново благодаря на всички тях и за това, че ме накарахте да повярвам в себе си. 


В деня на кулинарните награди исках да кажа толкова много неща на всички, а след като се изправих пред  блогъри, жури и гости на събитието изгубих дар слово. Сега ще се постарая да съм изчерпателна. 


Страхотно чувство е това да видиш на едно място хора със същите хобита и страсти. Много е приятно да срещаш усмихнати позитивни хора, които с удоволствие споделят своите кулинарни преживявания. Хубаво е да знеш, че не си единствения луд на този свят, който ходи да пазарува брашно, захар и масло на стекове. Който снима всичко преди да седне на масата. Който слага бележки на хладилника "Не пипай!" . Който подлага семейството си на това изпитание да опитват всичко и да дават отценка за това което хапват. В общи линии не е лесно да ни изтрае човек нас блогърите, но добре, че съм попаднала на страхотен съпруг и имам две прекрасни деца, които не ми се сърдят.

Много съм щастлива от наградата която получих, защото всички които бяха номинирани в категорията са страхотни кулинари и сладкари, аз неочаквах такова признание от журито и точно затова не спирам да се обръщам към шкафа с малката статуетка и да си я гледам. Прочитам за пореден път името на блога ми и моето върху нея, усмихвам се и продължавам да усещам пеперудите в стомаха, които не спират пърхат от вчера. 



Сега след тази награда ще се старая още повече, това е страхотен стимул да не спирам да правя сладки вкусотийки. Обещавам да обърна внимание и на други рецепти освен на тортите, сладкишите и печенето. 

Много обичам, когато направя нещо, да занеса на колежките, да звънна на съседката и да и подам чинийка покрита със салфетка, да сложа в чантата на децата и да им поръчам да почерпят някой приятел. Така ми става по леко на душата, по-вкусно ми е всичко и когато се върна вечер да събера отзивите за това което съм направила.
Бъдете позитивни, споделяйте храната с приятели и ще сте много щастливи, повярвайте ми! 




Благодаря на всички спонсори за предоставените продукти, ще ги използвам с удоволствие и ще споделя резултатите.
Приемам предизвикателството, но ще обмисля добре рецептата, в която ще използвам бирата, защото предложението е страхотно, наградата също.





Няма коментари:

Публикуване на коментар